Radisson Blu Plaza rettet opp sine feil

I sommer var vi mildt sagt misfornøyde med Radisson Blu Plaza i Oslo. De lovet bot og bedring, og holdt løftet. Det ble derfor en fin Oslo-helg i november.

Siden vi slaktet renholdet og sikkerheten ved hotellet i sommer, skal vi selvsagt også gi dem skryt for måten de ordnet opp. Da vi forlot hotellet i sommer, sinte som få, lovet de at de skulle rette opp inntrykket dersom vi kom tilbake. Vi hadde allerede booket flere rom i et stort reisefølge i november, og valgte å beholde disse.

Først var oppgraderingen av rommet: Vi fikk en juniorsuite fremfor et vanlig familierom. Det betyr i utgangspunktet en stue i tillegg til et soverom. Stuen har en sovesofa som ungene lå på.

marcusmartiunuskonsert_5

I tillegg ble det levert opp nyoppkuttet frukt til rommet ved ankomst.

Isolert sett så veide dette opp for ubehagelighetene vi hadde i sommer, men dersom vi ikke hadde valgt å komme tilbake på grunnlag av måten vi ble behandlet på, så hadde Plaza forspilt sine sjanser til å gjøre oss fornøyde. Nå var de heldige som fikk oss (og 12 andre) tilbake fordi vi allerede hadde booket hotellrom der, i en helg med mye fullbookede hoteller.

Sponset lenke: Få et godt tilbud på hotell i Oslo her!

Så et lite tips til alle reisende: Be om rom langt vekk fra heisene. De går i ett, nesten døgnet rundt og du hører dem godt inne på rommene.

Kommentarer

kommentarer